Ma puteti ajuta si pe mine.....vreau din textul urmator:"Dulce si linistitoare,noaptea se statorniceste.Umbre incarcate de somn,sfioase,moi si incete,luneca deasupra pamantului ca o apa.Sfioase,moi si incete,se desfasoara,cresc,ca aburii purtati de vant deasupra unei prapastii,se strecoara printre arbori,se tarasc spre inaltimi.Luminile biruitoare,decolorate,palide,albe,ofilesc,descresc,si dispar.Un ritm ascuns prezida si randuieste navala aceasta muta a tonalitatilor incarcate de vis ce se asaza.Un farmec mistic trece prin aer..
-o personificare
-o comparatie
-o enumeratie realizata cu ajutorul verbelor
-un epitet
-o imagine auditiva
o imagine dinamica

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:25:27+02:00
Personificare: Nopatea se statorniceste
Comparatie: Luneca... ca o apa.
Enumerare cu verbe: biruitoare, decolorate, palide...
epitet: Un farmec Mistic
img aud: Ritm ascuns
img dinamica : Nu stiu scz 
 
Sper ca team ajutat!!
8 4 8
2014-11-06T20:26:02+02:00
Personificare: umbre incarcate de somn
comparatie: pamantului ca o apa 
enumerati cu ajutor epitetelor: incete,se desfasoara, cresc
epitet: ritm ascuns
imagine auditiva: se tarasc spre inaltimi
2 3 2