Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:20:58+02:00
Bândețe - milostenie
născocire - minciună
iubit - drag
prevenea? cred că te-ai referit la a previne - a avea grijă
prima - întâia
învățau - studiau
a stârni - a începe
Sfarsit-final
Blandete-blajin
Nascocire-inventie
iubit-drag
a prevedea-a intui
prima-cea dintai
invatau-studiau
a starni-a provoca
2014-11-06T20:22:03+02:00
Sfirsit- final, incheiere
blidete- alinare
nascocire- inventare
iubit-  indragostit
prevenea- aducea la cunostinta
prima- intiia
invatau- studiau
a stirni- a alunga
Sfarsit-final
Blandete-blajin
Nascocire-inventie
iubit-drag
a prevedea-a intui
prima-cea dintai
invatau-studiau
a starni-a provoca