Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T09:19:18+02:00
Ai dat tot ce se putea.a facut totul pentru a-i fi mai bine.iar canta cucul in padure.i-ar duce sa vada masina dar n-are timp
2014-03-05T09:56:40+02:00
Ai fost la mare impreuna cu familia ta .
A-i scrie tema altuia este gresit .
Matei a invatat la biologie , iar David la Franceza .
I-ar  ajuta sa scrie , dar are de invatat .
El merge la cinema . 
L-a mustrat rau pentru ce a facut .
A cazut din cer si cea dintaia nea .
Ne-a aratat cum sa coloram frumos .
Paharul plin cu apa , acum este nul .
Baietii aceia nu-l lasa in pace .
   Sper ca te-am ajutat !