Am un desen in caietul special de geografie,si trbuie sa explic legaturile dintre componentele hidrosferei.Am pus si desenul mai jos,trebuie sa explic legaturile dintre componentele hidrosferei,ca prin precipitatii ele se infiltreaza,....nu sunt sigura uitati-va si voi,si va rogg sa ma ajutati!!!!!

2

Răspunsuri

2014-03-05T14:34:05+02:00
Cand intr-un anumit loc este cald,apa se evapora astfel formandu-se precipitatii.In alt loc au loc precipitatiile care se infiltreaza in pamant ajungand prin subteran intr-un loc unde se va evapora din nou.Un ciclu infinit al naturii.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T15:07:41+02:00
Este vorba de circuitul apei in natura. Apa din lacuri si mari din cauza incalzirii atmosferei se evapora si ajungand in straturile mai reci ale atmosterei si se transforma in nori de ploaie sau de zapada ce vor cade ulterior pe pamant sub forma de picaturi de apa sau zapada.
Cand cade pe uscat, uneori apa patrunde in scoarta terestra si sub forma de izvoare subterane iese la suprafata de unde incep sa se verse intr un final in lacuri sau mari.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters