Răspunsuri

2014-11-06T20:00:58+02:00
Semiperimetrul este L+l
l+L:4=>L=4l
Avem atunci  60=4l+l=5l=>l=12 cm
L= 4*12=48 cm
Aria dreptunghiului este L*l= 12*48=576
Sper ca am ajutat...bafta
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:01:04+02:00
Daca semiperimetrul este 60 cm atunci perimetrul este 120cm
P=2(l+L)
L=4l
120cm=2(l+4l)
120cm=2x5l
5l=120cm:2
5l=60cm
l=60cm:5
l=12cm ⇒L=4x12cm=48cm
A=lxL
A=12cmx48cm
A=576cm²
13 4 13