Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:53:31+02:00
De exemplu daca ai 2 numere a si b , media geometrica cred ca se scrie : sqrt(a*b)
si dupa #include <iostream>
se pune si #include <cmath>
good point
  • Utilizator Brainly
2014-11-06T21:11:51+02:00
#Include #include Int main() { Float a,b,mg; Cin>>a; Cin>>b; Mg=sqrt(a)*sqrt(b); Cout<<"media geometrica a nr este: "<
mg=sqrt(a*b)
Dar nu sunt declarate headerele .
#inlude <iostream>
using namespace std ; etc.
Inainte de using scrii si #include <math.h>