Va rog ajutati-ma trebuie sa descriu comportamentul individului in cazul cand va fi lezata ramura nervoasa posterioara

2
Ramura posterioara maduva spinarii daca ramura posterioara va fi lezata niciun reflex involuntar nu va mai avea loc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:51:13+02:00
Ramura posterioara ( maduva spinarii)
daca ramura posterioara va fi lezata niciun reflex involuntar nu va mai avea loc
15 4 15
2014-11-06T23:26:43+02:00
Ramura spinării = Măduva Daca ramura posterioară va fi lezată nici un reflex nu are loc.
6 5 6