Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:43:01+02:00
Pai nu o sati fac un eseu dar o sati dau cateva idei.
cartea este foarte importanta in evolutia umanitatii deoarece din ea aflam lucruri pe car nu le putem afla din alte parti si de asemenea o putem lasa stramosilor nostri ca sa afle ce stiam si noi si cum ne informam. cartea este un lucru vesnic chiar daca se zice ca nu exista numic vesnic.
2 4 2
2014-11-06T19:47:02+02:00
Ce este o carte? 
Pentru unii sunt file si cuvinte , pentru altii o lume  , un univers.
Cartea ne este ca un prieten adevarat , dar mult mai buna , pentru ca , ea niciodata nu ne va trada , niciodata nu ne va onfesa , sau altcevaa..
Ea mereu ne incurajeaza , ne informeaza ,si..niciodata nu ne va sfatui ceva rau ..)
Cartea-e o lume unde tu nu esti singur nicodata..
Unde te invata despre bunele maniere . despre gramatica ..etc..
Cartea- e oglinda sufletului ..
------------------------------------
Scurt daca ai nevoie , o continui..

eu nu am zis un eseu cu tema ce inseamna cartea pentru mine dar un eseu despre rolul cartii in evolutia umanitatii,dar oricum mutumesc