Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:34:29+02:00
Nu sunt sigur dar incerc sa o rezolv 

msH2O=500g
C%=5%
--------------------
md=??

C%=md · 100         
       ms


5%=md·100
       500

md=10%
Multumesc
md nu are cum sa fie cu procent pentru ca este o masa
2014-11-06T19:40:13+02:00
Ms=500g
c=5%
c= \frac{md}{ms} ×100⇒5= \frac{md}{500g} ×100= \frac{md}{5g} ⇒md=25g
2= \frac{500g}{25g+ m_{apa} } = \frac{20g}{ m_{apa} }  m_{apa} = \frac{20g}{2} =10g