Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:32:42+02:00
Un elev care merge la scoala trebuie sa fie intotdeauna pregatit ,in caz daca in aceea zi nu invata trebuie sa merga la profesor cerundu-si scuze.Acesta a gresit ca nu ia spus profesorului si nu cred ca in ziua aia are ghinion cred ca este el prea puturos ca sa invete
1 5 1
2014-11-06T19:33:48+02:00
Este ceva probabil intr-o anumita masura.Problema e ca gandul asta e doar in mintea ta si asta te face sa te comporti intr-un anumit fel prin care iti expui emotiile mai intens decat de obicei si profesorii observa asta.