Completeza spatile libere cu termeni potriviti pentru a optine comparatii:
soarelerotund ca .........................
ca o printesa a florilor ................................
luna precum......................
iarba.......................
fluturi precum........................
lacrimile Maici Domnului ...............................
ca doua margele............................................
fulgi de nea ca niste.................................
nisipul fin ca.........................................
aparatori ai muntilor......................................................


clasa a-V-a , ajutor

2

Răspunsuri

2014-11-06T19:23:31+02:00
O minge
gratioasa
luna precum regina noptii
proaspata
copii zburdalnici
nu ma stiu ....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:30:13+02:00
1.o minge de foc 2.Inmiresmate 3.regina/craiasa noptii 4.siluetele unui fir de ata 5.albi ca fulgii de nea 6.picuri de cristal 7.de rubin 8... 9.matasea 10.mareti
2 5 2