Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:24:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Soacra i-a facut zile fripte nurorii pe care o certa intr-una.
El a facut-o cu ou si cu otet pe cea care i-a furat banii.
Cand s-a indragostit, era atat de fericita de parca era in al noualea cer.
Lenesul nu facea nimic, taia frunze la caini./Nu mai taia frunze la caini si apuca-te de teme!
Ea nu a vrut sa plece, asa ca ei au fortat-o sa vina, au luat-o cu japca.
5 4 5
2014-11-06T19:36:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Barbatul betiv ii face zile fripte sotiei.
Pentru tema neefectuata profesora, il va face cu ou si otet.
Pentru nota meritata se simte in al noulea cer.
Maria pirde timpul, taind frunza la caine.
Persoana necunoscuta m-a luat cu japca.
3 4 3