Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-06T19:26:57+02:00
A                        Sa zicem ca ΔABC este si isoscel , si dreptunghic...
|\                         AC=40 cm
|  \                      ________________________________________________
|    \                     A=?
|      \                  ________________________________________________
|        \               B=90°⇒AB²+BC²=AC²
|_____\             BC=AB ⇒ 2BC²=40²
B         C           2BC²=1600 ⇒ BC²=800 ⇒ BC=20√2
                         A=C*C/2=(20√2)²/2
                         A=800/2=400 cm²
bv ai muncit mult :) rezultatul tot acelasi este..
Comentariul a fost şters
2014-11-06T19:30:01+02:00
Acest triunghi il notam ABC.
A = 90 grade; BC=ipotenuza;  
Teorema lui Pitagora spune:  AB^{2} + AC^{2} =  BC^{2}  Triunghil este si isoscel --> AB=AC  -- >  40^{2} = 2* Cateta^{2} --> 1600=2* Cateta^{2} -->  Cateta ^{2} = 800 --> Cateta= \sqrt{800} = \sqrt{800} =20 \sqrt{2}

Aria= \frac{ (20 \sqrt{2} )^{2} }{2} = \frac{800}{2} = 400 cm^{2}
upss am gresit la arie asteapta
gata
am modificat
Multumesc pentru ajutor.
cp