Poti sa redactezi un pik shi shi atunci va fi totul bine
se poate si un desen o palma shi scrii stop violenta
sau un pumn shi sa fie taeat
desigur se poate multe
Nu atat ne-a cerut profa...dar mersi
cu placere

Răspunsuri

2014-11-06T19:22:14+02:00
Ar bine sa nu numai existe violenta deoarece daca noi tot ne batem vom deveni " rai " si vom invata copii mici sa fie la fel . Sa nu injuram ar face bine societatii dar face bine si vietii noastre de zi cu zi , pentru ca asa vom fi cunoscuti drept perosane bune si nu " josnice " .  Si daca nu mai exista violenta am putea fi prieteni cu mai multe persoane . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:25:34+02:00
In fiecare om este cite un minus acesta este violenta .
Violenta este folosita de copii maturi sau chiar shi parinti sigur in fircare tara na fost om care sa nu fi folosit violenta.
Eu cred ca trebue sa ne schimbam  atitudinea fata de acest cuvint ca cuvintul acesta sa foe inspre bine adika binele .
Sa facem intrun fel ca ca acest cuvint sa d moara pe vecie.ca viitorii urmasi sa nu afle de acest cuvint.
Shi  odata cu acest cuvint va muri shi cuvintele cu prostii care la fel este o violenta....

Un mik text pentru proect
P.S Pentru asa  text am primit nota 10 :D