Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T23:08:10+02:00
Este simplu. 
20% din ceva inseamna (20/100) de inmultit cu acel ceva. Deci 20% din 1200 inseamna (20/100)×1200 = 0,2×1200=240 lei.

Din valoarea initiala scadeam valoarea ce reprezinta 20%.

1200-240= 960lei

Cam scump costum daca ma intrebi pe mine :))
2014-03-04T23:20:45+02:00
20/100×1200 si simplifici ambele zerouri de la 1200 si tot ambele zerouri de la 100 apoi iti va da 20×12=240 si 1200-240=960 . Raspuns 960