Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T23:04:46+02:00
X+4=x-2 Daca am scadea cu x egalitatea am ajunge la 4=-2 ceea ce este absurd. Deci singura solutie reala este 0.
Nu e la fel.
daca le scazi ce iti da
???
am inteles ceea ce inseamna ca este finita fiindca asa se primeste si la 3,4,5,6... ms...am inteles
este infinită nu finită :D
2014-03-04T23:05:49+02:00
Rezultatul este multima vida pt ca daca as scadea x numai aflu nimika
1 5 1