Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:16:10+02:00
(x:11-4):3-55=4
(x:11-4):3=59
x:11-4=177
x:11=181
x=1991

2014-11-06T19:23:28+02:00

(x:11) : 3-165:3=4                                                                                                (x:11);3-165=  3*4                                                                                               (x:11) :3-165=  12                                                                                                 (x:11) :3=165+12                                                                                                  (x:11):3=177                                                                                                     x:11=  177*3                                                                                                      x:11=531                                                                                                          x= 531*11                                                                                                            x=5841