Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:02:28+02:00
Domn al Tarii Moldovei si aparator al crestinitatii intre ani 1457 si 1504
1 5 1
2014-11-06T19:02:46+02:00
Ștefan al III-lea, supranumit Ștefan cel Mare (n. 1433Borzești - d. 2 iulie 1504Suceava), fiul lui Bogdan al II-lea, a fost Domn al Moldoveiîntre anii 1457 și 1504. A domnit 47 de ani, durată care nu a mai fost egalată în istoria Moldovei. În timpul său, a dus lupte împotriva mai multor vecini, cum ar fi Imperiul Otoman, Regatul Poloniei și Regatul Ungariei. Biserici și mănăstiri construite în timpul domniei sale sunt astăzi pe lista locurilor din patrimoniul mondial.n Moldova 
Ștefan al III-lea, supranumit Ștefan cel Mare (n. 1433, Borzești - d. 2 iulie 1504, Suceava), fiul lui Bogdan al II-lea, a fost Domn al Moldovei între anii 1457 și 1504. A domnit 47 de ani, durată care nu a mai fost egalată în istoria Moldovei. În timpul său, a dus lupte împotriva mai multor vecini, cum ar fi Imperiul Otoman, Regatul Poloniei și Regatul Ungariei. Biserici și mănăstiri construite în timpul domniei sale sunt astăzi pe lista locurilor din patrimoniul mondial.