1.Un creion si un pix costa impreuna 70 lei.
Cati lei costa fiecare articol,daca pixul este de 9 ori mai scump decat creionul?
METODA FIGURATIVA !!!
In clasele a 3-a si a 4-a din scoala noastra sunt 267 de elevi.Stiind ca baieti sunt de 2 ori mai putini decat fetele,afla cate fete si cati baieti sunt in clasele a 3-a si a 4-a de la scoala noastra.
METODA FIGURATVA!

2
este bun tot?
Acum verific.. :*
La a 2-a nu e bine..Dar la prima e perfect. :*
la 2 cat trebuie sa dea?
89 baieti
178 fete

Răspunsuri

2014-03-04T22:48:39+02:00
X + y egal cu 70 
x= creion si y egal pix
y egal cu 9x rezulta ca x + 9x egal cu 70 rezulta ca x egal cu 70 pe 10 eagal cu  7
x = cu 7 si y = 63
la b) x fete si y baieti 
x+y + x +y =267
x=2y rezulta ca 2y  + y + 2y + y= 267 rezulta 6y=267 rezulta y=44.5 si x egal cu 89
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-04T22:55:58+02:00
1.) 
P. I____I____I____I____I____I____I____I____I____I
C.I____I
 In total 70 .
 70:10=7 lei un creion
 7x9=63 lei un pix
2)
B.I____I
F. I____I____I
 Sunt in total 267 elevi .
 267:3=89 baieti
 89x2=178 fete