Răspunsuri

2014-11-06T19:02:51+02:00


Ioana d'Arc a fost o femeie din Franta care dorea sa devina cavaler.

Din pacate legile de pe vremema aceea ale Frantei nu permiteau acest lucru.

Aceasta a incercat sa se dea drept barbat si s-a inrolat in cavalerie.

Ea a fost prinsa si prin urmare a fost arsa pe rug ( o pedeapsa cam cruda in opinia mea)

Sper ca te-am ajutat :D

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:14:43+02:00
Ioana d'Arc este una din figurile emblematice ale Frantei.
Ea auzea "voci".
La varsta de 13 ani "vocile" ii ziceau sa mearga la Bourges si sa salveze regatul.
A murit arsa pe rug.

Sper ca te-am ajutat! :D