Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T19:01:53+02:00
Foramele de plural sunt cristale, difuzoare, ochii, râsete
1 5 1
2014-11-06T19:03:46+02:00
•O cunoscuta de amea are la git un cristal.
•Paharul meu straluceste ,,cristal''
•Eu ma uit cu un ochi in caietul vecine-i mele de banca.
•Eu la micul dejun am mincat un ou ochi.:D
Ma scuzi:D..nu inteleg  ce ai avut invidere sper ca te va ajuta si acesea