Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-06T18:49:16+02:00
Floare ⇒ floricica, florareasa, florar, floral, florarie, inflorit, reinflorit.
Ma mai ajuti la exoresia:Si-a ascutit toate simturile
expresia
florarie
florareasa
floare
floricica
florar
inflorit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:52:37+02:00
Florarie
florareasa
floare
floricica
florar
inflorit
inflorita
reinflorit
reinflorita
infloritor
a inflori 
a reinflori
infloritoare

floare : inflorit, inflorita, infloritor, a inflori, a reinflori, reinflorire, reinflorit, inflorita, infloritoare, florarie