Răspunsuri

2014-11-06T18:46:58+02:00
* -inmultire, /-imparitre, ^-putere
a) 3+x=28/6+x/6
3+x=28+x/6 se inmultesc in cruce =>
6(3+x)=28+x
18-28=x-6x
-10x=-5
x=2
b) aduci la acelasi numitor, adica la 7=>
3x+112=7x
7x-3x=112
4x=112
x=28

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:51:18+02:00
A) 3+x= \frac{1}{6}*(28+x)
18+6x= 28+x
6x-x= 28-18
5x= 10
x= \frac{10}{5} =2

b) \frac{3}{7} x+16=x
 3*x+16*7=7*x
112=7x-3x
4x=112
x= \frac{112}{4} =28

la a) este 28-18, nu 28-8 :-?
Aa, da ? =))) Eu in caiet am scris " 6x-x=28-8 5x=20 x=20/5=4 =))) dar nu stiu de ce :\ A si multumesc oricum :3