Alin are 3 teancuri de foi.In primul teanc are 24 de foi,in al doilea teanc are atatea foi cate sunt si in al treilea,iar in al treilea sunt cate sunt si in primul teanc.Cate foi are Alin in primele doua teancuri?Cate foi are in total?

2

Răspunsuri

2014-03-04T22:10:34+02:00
Pai..se rezolva cam asa: 24•2=48-al doilea teanc 24•3=72-toate teancurile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T22:37:24+02:00
Teanc2=teanc 3
teanc 3=teanc 1
teanc 1=24 foi
teanc1 +teanc2=24+24=48
teanc1+teanc2+teanc3=24+24+24=72foi