Răspunsuri

2014-11-06T18:35:13+02:00
Cand fumul se raspandeste polueaza natura.
Incendiul unei vile este periculos.
Oamenii din casa au cerut ajutor.
Muncitorii au purtat masca de gaze pt ca in incapere se afla miros puternic de gaze.

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:37:18+02:00
La izbucnirea incendiului mama a sunat la 112.
Cand vecinul dadea foc unor lemne un nor de fum s-a format deasupra casei.
O femeie a lesinat iar eu I-am acordat primul ajutor.
Pompierii cu masti de gaze au intrat in cladirea ce luase foc.
6 4 6