Răspunsuri

2014-11-06T18:26:21+02:00
Soarele straluceste din nou pe cerul senin.
este grozav ca anul acesta vom merge la munte.
a venit iarna cu tot cu fulgii ei.
nu mai sti mai departe
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:30:52+02:00
Soarele a rasarit pe bolta cereasca
A cazut primul fulg
Crengile copacilor sa.u rupt
Copii se asteptau ca toamna sa nu fie friguroasa
EL este grozav de destept la ore

2 5 2