Răspunsuri

2014-11-06T18:15:32+02:00
Perfectul compus:eu am citit,am cantat
2.tu  ai citit,ai cantat
3. el,ea a citi,a cantat
1. noi am citit,am cantat
2.  voi ați citit,ati cantat
3. ei,ele au citit,au cintat
Perfectul simplu:eu citii,cantai
tu:citii,cantai
el,ea citi,cantai
noi citisei,cintasei
voi citisesi,cantasesi
ei,ele citii,cantai
Imperfectul:eu citeam
tu citeai
el,ea citea
noi citeam
voi citeati
ei,ele citeau
Mai mult ca perfectul: eu citisem
tu citesesi
el,ea citise
noi citiseram
voi citiserasi
ei.ele citisera
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:28:25+02:00
Imperfect:   eu citeam,tu citeai,el/ea citea,noi citeam,voi citeati,ei/ele citeau
                     eu cantam,tu cantai,el/ea canta,noi cantam,voi cantati,ei/ele cantau
perfect compus:eu am citit,tu ai citit,el/ea a citit,noi am citit,voi ati citit,ei/ele au citit
                              eu am cantat,tu ai cantat,el/eaa cantat,noi am cantat,voi ati cantat,ei/eleau cantat
perfect:eu as fi citit,tu ai fi citiit,ea/el ar fi citit,noi am fi citit,voi ati fi citit,ei/ele au fi citit
             eu as fi cantat,tu ai fi cantat,ei/ele ar fi cantat,noi am fi cantat,voi ati fi cantat,ei/ele au fi cantat
perfect simplu:eu citis,tu citisi,ea/el citi,noi citiram,voi citirati,ei/ele citira
                             eu cantai,tu cantasi,ea/el canta,noi cantaram,voi cantarati,ei/ele cantara
mai mult ca perfect:eu citisem,tu citisesi,ea/el citise,noi citiseram,voi citiserati,ei/ele citisera
                                   eu cantasem,tu cantasesi,ea/el cantase,noi cantaseram,voi cantaserati,ei/ele catasera
                          SPER CA TE-AM AJUTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 5 2