Oricum nu mai conteaza...:)
Imi pare rau dar interpretarea este absurda sa faci asa afirmatii care nu isi au rostul, Am spus sus :" Eu am scris prima , pana a scris Expertul"!!! ce este rau in asta??? ca sa te inteleg si eu??? Daca esti desteapta bravo tie, nu te contesta nimeni, Felicitarile mele. Bafta si multe succese!!! toata admiratia pentru tine!!
Multe succese iti doresc!
Acum 27 minute
Daca te uiti atenta, nu eu am facut interpretarea pe care tu ai catalogat-a ,,absurda'', dar in fine...succes si tie...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:12:33+02:00
A sta la modul indicativ, timpul perfect simplu:
persoana 1, numarul singular: Eu statui
persoana a 2-a, numarul singular: Tu statusi
persoana a 3-a, numarul singular: El/Ea statu
persoana 1, numarul plural: Noi staturam
persoana a 2-a, numarul plural: Voi staturati
persoana a 3-a, numarul plural: Ei/Ele statura
1 5 1
  • Wad
  • Începător
2014-11-06T18:20:02+02:00
A sta la modul indicativ, timpul perfect simplu:
numarul singular : eu statui                                                                                   numarul singular :tu statusi                                                                                    numar singular el/ea statu                                                                                     numar plural noi : staturam                                                                                       numarul plural :voi staturati                                                                                        numar plural :ei ele statura                                                                 Multa bafta :*