Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:05:22+02:00
2Na + 2H₂O = 2NaOH + H₂
aceasta este ecuatia reactiei, deci se formeaza baza, adică hidroxid de sodiu si hidrogen gazos, care se degaja...

cu cat sodiu metalic? ca nu se poate de interactionat cu Na metalic pana la consumarea totala a apei, ca atunci explodeaza..... adica ceva nu ajunge la poblema aceasta... claritate.... Na metalic pana la consumul total al apei sau ce?

apoi folosesti simplu formula n=m?Mr
nu, e o problema doar zice sa calculezi cantitatea de apa si hidroxid de amoniu dar nu stiu cum
vezi anexa pusa de Alexandraa95
aolo se indica cum sa calculezi masele componentilor
Eu vreau sa stiu cum se calculeaza cantitatea de apa si hidroxid de amoniu.atat!
2014-11-06T18:10:42+02:00