A).Gasiti cate un sinonim(un cuvant) pentru fiecare expresie:
a spala putinam, cetate de scaun, a taia, frunza la caini, a-si aduce aminte,a luat foc,a-si lua picioarele ca spinare,a-si da seama, a face cu ou si cu otet
b). Gasiti alte expresii sinonime cu cele date.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T18:02:34+02:00
A spala putina - a curata ; cetate de scaun - palat ; a taia frunza la caini - a sta degeaba ; a-si aduce aminte - a sti ;  a luat foc- s-a enervat ; a-si lua picioarele ca spinare - a fi ferm ; a-si da seama - a-i pica fisa ; a face cu ou si cu otet -= a certa 
2014-11-06T18:04:29+02:00
A spala putina - a fugi cetate de scaun- loc civil a si aduce aminte- a si reaminti a lua foc - a arde a si da seama - a realiza a face cu ou si cu otet- a certa