care ex
sfertul unui nr.este cu 75 mai mare decat optimea sa, sa se afle nr.
???
Numarul care era la inceput este 600
faci 75x8=600
iar daca il imparti la 4 =150
Ca sa fii sigur deseneaza un cerc si impartel in 8 parti
mai intai faci un plus in el si apoi peste plus faci un x
si vei vedea ca un sfert are 2 triunghiulete
Sau : Un sfert are doua optimi.
Deci un sfert este cu o optime mai mare decât o optime. Deci o optime este 75.
Numarul are 8 optimi, deci este egal cu 75x8=600

Răspunsuri

2014-03-04T21:50:56+02:00
75×8=600 75+600=675
675×4=2700
/------/-------/------/------/
un segment este675
numarul este 2700
3 etape
primul segment al doilea si al treilea au 372
ai inteles
da da da, ms mult de tot
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T21:56:25+02:00
Numarul care era la inceput este 600
faci 75x8=600
iar daca il imparti la 4 =150
Asta o stii Cristian?????????Un biciclist a parcurs un drum in trei etape, in prima etapa a parcurs o treime din lungimea drumului, in a doua etapa 5 optimi din rest iar in a treia etapa restul pana la 372 km, Cati km a parcurs in fiecare etapa?