Răspunsuri

2014-11-06T17:52:23+02:00
A povesti a afirma a raporta a referi
1. v. povesti. 2. v. afirma. 3. a raporta, a referi. (A ~ despre cele întâmplate.) 4. a vorbi, (înv.) a vorovi. (Izvoarele ~ despre ...)
RELATÁ vb. 1. v. povesti. 2. v. afirma. 3. a raporta, a referi. (A ~ despre cele întâmplate.) 4. a vorbi, (înv.) a vorovi. (Izvoarele ~ despre ...)
(Dicţionar de sinonime)
Cel mai inteligent răspuns!
  • ODR
  • Ambiţios
2014-11-06T17:54:04+02:00