Răspunsuri

2014-11-06T17:53:34+02:00
O persoana care intelege tot. dezghetata la. Minte .Rapida la minte .calculat
Eu sunt un copil destept.Mereu invat pentru a ajunge cel mai bun.La scoala i-au note de 10 dar si de 9.Nici un om nu este perfect.Dar eu invat pentru a ajunge un om cu carte in viata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:54:06+02:00
Colega mea, Stefania este o fetita foarte inteligenta. Este mereu activa, luand numai note de 10. Am intrebat-o care este secretul succesului ei, iar ea mi-a raspuns ca lucreaza mult, are vointa, ambitie, isi pregateste temele si lectiile cu consecventa si atentie. O admir si reprezinta pentru mine un model din toate punctele ce vedere.