Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:52:24+02:00
2014-11-06T17:53:43+02:00
A insira - cuv obt prin derivare de la cuvantul de baza sir cu prefixul in
omenesc-cuv obt prin derivare de la cuv de baza om cu sufixul esc
a dezlipi-cuv obt prin derivare de la cuv de baza a lipi cu prefixul dez
a pripegi-cuv obt prin derivare de la cuv de baza pribeag
jalnic-cuv obt prin derivare de la cuv de baza jale cu sufixul ic
infiorare-cuv obt prin derivare de la cuv de baza fior cu sufixul are