Găsește câte doua substantive pentru fiecare dintre adjectivele:mangaietor,blând,calzi,albe

2
om mangaietor,parinte mangaietor,suflet bland,preiten blan,fiinta blanda,imbratisari calde,suflete calde,zile albe,fire albe,pete albe,

Răspunsuri

2014-03-04T21:39:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ochi mangaietor, glas bland ,curenti calzi ,flori albe.
om mangaietor,parinte mangaietor,suflet bland,preiten blan,fiinta blanda,imbratisari calde,suflete calde,zile albe,fire albe,pete albe,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T21:40:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Copil mangaietor,mama mangaitoare...tata bland,caine bland...calorifere calde,prajituri calde...bile albe,fire de par albe....
8 4 8