Alcatuitimi va rog urgent 2 propozitii in carte sa utilizatii cuvantul "eficient" cu valori gramaticale diferite,precizanmdule partea de vorbire cei care sunt in clasa a8 a va rog sa imi raspundeti

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:44:58+02:00
1 modul in  care face treaba este mai eficient. adj
2 ai rezolvat exercitiul eficient   adv. (sunt in cls. a6-a) ;)
1 5 1
2014-11-06T17:45:39+02:00
Tratamentul si-a facut eficient efectul.
EFICIENTUL MEDICAMENT ESTE BUN.