Răspunsuri

2014-11-06T17:42:08+02:00
Pai dupa cum arata el . da-mi ex
..mireasa moarta , adjectivul moarta trebuie sa il analizez :c
Nu am invedere ca,scrii despre ciine dar fara nume,ai inteles?:D
=adj(de care) se acorda in gem nr si caz cu subst det. 'mireasa' caz N, f unctie sintactica de atribut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:47:24+02:00
Il pui la genul masculin,feminin,singular si plural

1 5 1