Creati patru versuri care sa aiba rima: Furnica s-a dus la ................ie Ca sa-si cumpere ...................ie Fiindca la usa s-a .................at Totul i s-a ................................at

2

Răspunsuri

2014-11-06T17:45:01+02:00
Furnica s-a dus la magazie 
Ca sa-si cumpere farfurie
Fiindca la usa sa i s-a spart
Totul i s-a intamplat.

Sper ca te-am ajutat!
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:45:14+02:00
Furnica s-a dusla pravalie..
Ca sa-si cumpere o palarie
Fiindca la usa s-a impiedicat ,
Totul i s-a deranjat 
:D
8 4 8