Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:35:26+02:00
Terra are 6 continente.
numestele terog
Europa, Asia, Australia, Africa, America, Antarctica.
mersi
Cu plăcere !
2014-11-06T17:38:50+02:00
D.8
Sper ca te-am ajutat! Continentele sunt EUROPA,AMERICA DE NORD,AMERICA DE SUD,AFRICA,ANTARCTICA,OCEANIA ,AUSTRALIA,ASIA

scuze da raspunsul nu e drept .. sunt 5 continente , : Eurasia .America de sud , America de nord , Australia , Africa