Răspunsuri

2014-03-04T21:35:59+02:00
Clima este in special montana din cauza prezentei muntilor,iar pe plaja este clima mediteraneana.
Exporta maslini,portocale,vin,vita de vie,soia.
Relieful este montan si mediteranean pe plaja.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T21:42:20+02:00
Italia:
-asezarea geografica:In Europa Sudica, o penisula care se extintinde inspre Centrul Marii Mediterane, in nord- estul Tunisiei.
Clima : predomina clima mediteraniana,alpina in nord,fierbinte ,arida in sud.
Relief: Majoritat accidentat si muntos,apar si unele campii si coasta este joasa.
Resurse narurale; mercur ,marmura, sulf, peste ,carbuni ,teren arabil
sper ca te-am ajutat.:)