Inlocuiti spatiile punctate cu sinonimele potrivite,date mai jos:
clar,limpede,transparent,praf,colb.
Razesul si-a scuturat straiele de ...
avea grija sa sterga ...de pe mobila
intodeauna se exprima ...,pe intelesul tuturor.
apa ..a izvorului i-a atras pe toti.
prin geamul....se desluseau...titlurile volumelor

2

Răspunsuri

2014-11-06T17:28:35+02:00
 de colb 
stergea praf
exprima clar
apa limpede
geamul transparent
desluseau clar
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:30:04+02:00
Razesul si-a scuturat hainele de colb
avea grija sa stearga praful de pe mobila
intotdeauna se exprima clar pe intelesul tuturor
apa limpede a izvorului i-a atras pe toti
prin geamul transparent se desluseau clar titlurile volumelor

37 4 37