Răspunsuri

2014-11-06T17:26:11+02:00
A+b+c=9003
a+b=6649
b+c=4557
(a+b)+c=9003
6649+c=9003
c=9003-6649
c=2354

a+(b+c)=9003
a+4557=9003
a=9003-4557
a=4446

a+b=6649
4446+b=6649
b=6649-4446
b=2203

Verificare: a+b+c=4446+2203+2354=6649+2354=9003
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:29:24+02:00
A+b+c=9003
a+b    =6649
    b+c=4557
9003-6649=2354 (c)
9003-4557=4446 (a)
2354+4446=6800 (a+c)
9003-6800=2203 (b)
Verificare: 4446+2203+2354=9003
3 4 3