Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:23:40+02:00
Ana sau Alina invata bine?
S-au dus copii in vacanta
L-au multumit cu multa placere
Ne-am dus in oras
Buniaca imi este Neam
O data ca niciodata traiau 2 oameni
La scoala ne-am dus odata
Ia si tu niste mere
I-a petrecut pina acasa
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-11-06T17:32:21+02:00
Astazi prima lectie vom avea matematica sau biologia.
mihai si dana s-au tinut de mina
l-au luat si pe el la mare.
neamul nostru este mare
ne-am vazut dupa zece ani