Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:18:44+02:00
Se da:
v- 4 mol.
M-(H2O2)-1x2+16x2=34
--------------------------------------
m-?
                m=Mxv=34x4=136

x-inmultirea. ca sa intelegi ok!)

nu este corect... sorry!!
ok(( eu deabea inteleg chimia(( dar am sa invat dupa raspunsurile tale!)
ok, ma bucur.... multa bafta... daca ai intrebari adreseaza-te, te voi ajuta mereu ;)
da?? ok multumesc mult))
2014-11-06T17:22:41+02:00
Din patru moli de peroxid de hidrogen se obtin 2moli de O₂ deci, jumate din ei vor reprezenta doar un mol
2H₂O₂ = 2H₂O + O₂
reactia de ardere a H₂ in oxigen este:
2H₂ + O₂ = 2H₂O 
din aceasta ecuatie a reactiei constatam ca pentru arderea a 2 moli de H₂ este necesar 1 mol de O₂, deci la un mol de oxigen rezulta ca sa ars 2 mol de H₂...deci m=n*Mr=2mol*2g/mol=4g

Raspuns: m = 4g
2 5 2