Răspunsuri

2014-11-06T17:06:57+02:00
     Acest tort din start l-am remarcat pentru design-ul simplu de realizat dar in acelasi timp si frumos, cineva ii mai spunea si Tort Giraf, oricum l-as numi va spun ca este un tort care merita facut, gustos, moale, fraged, deosebit si frumos.
Am fost 10 persoane la masa si niciunul nu a putut ghici de la ce vine culoarea portocalie, am facut-o special ca sa vad daca se simte gustul de rosii in tort. Deci, nu se simte deloc, doar daca sunteti foarte tari in mirosuri, si oricum nu incurca gustul delicios.
Ma gandesc ca aceasta crema complexa de branza cu lapte condensat se poate inlocui cu crema de smantana(de 20-30%) cu zahar si vanilie, urmeaza sa testez pe viitor si va spun. Pana atunci faceti cu crema de branza  - gasiti lapte condensat in magazinele arabesti, Carrefour, etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:08:01+02:00
Invata ora de ora,sau daca nu vrei asta macar incearca atunci cand se incepe anul sa iei note mari fiindca atunci materia e mai usoara
1 5 1