Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T21:26:20+02:00
Siderurgia este un ansamblu de operații constând în extragerea fierului, elaborarea aliajelor sale, precum și în prelucrarea acestora (pentru laminare și forjare); metalurgia fierului.
Sper că te-am ajutat! :)
2014-03-04T22:33:24+02:00
Siderurgia este un ansamblu de operații constând în extragerea fierului, elaborarea aliajelor sale, precum și în prelucrarea acestora (pentru laminare și forjare); metalurgia fierului.