Răspunsuri

2014-11-06T16:58:50+02:00
10;12;14;16;18;20;;24;26;28;30;32;34;36;38;40;42;4;46;48;50;52;54;56;58;60;62;64;6;68;70;72;74;76;78;80;82;84;86;8;90;92;94;96;98.

Raspuns: 41 de numere de forma ab divizibile cu 2!
22 45nr. ai numarat gresit
sunt de forma ab adica nr sa fie diferite
nu se pune 22,44,66,88
dar se poate si a=b,nu s-a precizat!
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:07:13+02:00
Ab se divide cu 2 daca ultima cifra este para 
b=0,2,4,6,8
10,12,14,16,18,20,22,24,26,28,30,32,34,36,38,40,42,44.46,48,50,52,54,56,58,60,62,64,66,68,70,72,74,76,78,80,82,84,86,88,90,92,94,96,98
45 nr.