Pentru decorarea sali de carnaval s au pus pe 5 ghirlande cate 7 beculete colorate .cate beculete mai trebuie cumparate , daca in sala se vor pune 13 ghirlande idenrice? Cate beculete vor fi folosite in total pentru decorarea salii de carnaval ?

2

Răspunsuri

2014-11-06T17:04:52+02:00
5×7=35 35×13=455 aceasta este resolvarea R:455
Ti-am fost de folos? Daca da dami un multumesc. :)
Nu miai fost de folos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T17:04:54+02:00
5 x 7 = 35 beculete (folosite pentru cele 5 ghirlande)
13 x 7 = 91 beculete (se vor folosii in total pentru decorare)
91 - 35 = 56 beculete (mai trebuiesc cumparate)
2 3 2