Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:54:10+02:00
A+b+c=135
a:c=12 rest 1=>a=12c+1
b:c=31 rest 2=>b=31c+2
Înlocuiești a și b
12c+1+31c+2+c=135
44c=135-3=132
c=3
a=12•3+1=37
b=31•3+2=95
2 5 2
2014-11-06T16:55:22+02:00
Fie a, b, c numerele cautate.
a+b+c=135  (relatia 1)

Din datele pb, aplicand Teorema impartirii cu rest obtinem:
a=12*c+1  (rel 2)
b=31*c+2  (rel 3)

Inlocuim rel 2 si 3 in relatia 1 si obtinem:
(12*c+1)+(31*c+2)+c=135, de unde, facand calculele, obtinem:
44*c+3=135
44*c=132
c=3 si inlocuim in rel 2 si in rel 3:
a=12*3+1=37
b=31*3+2=95

1 5 1