Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T16:46:18+02:00
Un număr natural b spunem că este divizor al unui număr natural dacă există un număr natural c astfel încât a=b•c'. Se mai spune ca a este un multiplu al lui b. Notăm b|a şi citim b divide a sau b este divizor al lui a.
Oricare ar fi numărul natural a, atunci a|a, unde "a" diferit de zero.Oricare ar fi numărul natural a, atunci a|0, unde "a" diferit de zero, şi 1|a.Oricare ar fi numerele naturale a şi b, atunci a|a•b şi b|a•b ( produsul a 2 numere naturale este divizibil cu fiecare factor al produsului), unde "a" şi "b" diferite de zero.Oricare ar fi numerele naturale a, b, c, dacă a|b şi b|c, atunci a|c, unde "a" şi "b" diferite de zero.Oricare ar fi numerele naturale a, b, c, dacă a|b şi a|c, atunci a|(b±c), unde "a" diferit de zero.Oricare ar fi numerele naturale a, b, c, dacă a|b, atunci a|c•b, unde "a" diferit de zero.
2014-11-06T16:49:53+02:00
Divizibilitatea-daca nr. natural A este divizibil cu nr.natural B,daca exista un nr. natural C,astfel incit A=B inmultit cu C

eu am scris ceea ce era la mine in carte))P
si eu tot am scris din carte desteapto sunt clasa 6
Multumes.